Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα ή μέσω της φόρμας αίτησης επιστροφής. Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος, το κόστος επιβαρύνει αποκλειστικά την εταιρία μας. Η αναφορά πρέπει να γίνει μέχρι και 30 ημέρες μετά την αγορά.

Για αισθητικά ελαττώματα που αφορούν φθορές και τραυματισμούς του εμπορεύματος που παρελήφθη θα πρέπει να γίνει αναφορά εντός 5 ημερολογιακών ημερών. Διαφορετικά χάνεται το δικαίωμα επιστροφής. Ως ελαττωματικό θεωρείται το εμπόρευμα όταν:

  • Υπάρχουν εμφανή σημάδια φθοράς στο εμπόρευμα
  • Υπάρχει κατεσκευαστικό ελάττωμα
  • Παραδίδεται λανθασμένη παραγγελία σε είδος και ποσότητα από την αρχική τοποθέτηση παραγγελίας από τον πελάτη
  • Κατεστραμμένη συσκευασία.

Σε όλες τις περιπτώσεις, η επικοινωνία του πελάτη με την εταιρία είναι υποχρεωτική πριν προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής μονομερώς. Όλες οι αιτήσεις επιστροφής ελέγχονται από την εταρεία ώστε να βεβαιωθεί ότι το εμπόρευμα πληρεί τις προυποθέσεις επιστροφής. Για να εξεταστεί ένα αίτημα επιστροφής θα πρέπει

  • το εμπόρευμα να επιστραφεί στην κατάσταση που παραλήφθηκε
  • να φέρει όλα τα έγγραφα με τα οποία συνοδευόταν κατά την παράδοση (πχ παραστατικά), και πλήρη συσκευασία
  • και η ποστολή να πραγματοποιείται από την ίδια εταιρεία μεταφορών που πραγματοποιήθηκε η αποστολή

Αναλόγως την περίπτωση, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση. Για επιστροφή χρημάτων δείτε στην ενότητα “Πολιτική Ακυρώσεων” παρακάτω.

Πολιτική Ακυρώσεων

Εάν αγοράσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω διαδικτύου, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παράδοση χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσετε τους λόγους σας και δεν συνεπάγεται καμία επιβάρυνση. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Αυτό ονομάζεται «δικαίωμα υπαναχώρησης».

Εάν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης πρέπει να το επιστρέψει στην αρχική κατάσταση, με όλα τα εξαρτήματά του, και τα συνοδευτικά της συσκευασίας, σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνον εάν δεν εκκρεμούν οφειλές από την πλευρά του πελάτη

Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να γίνει είτε γραπτώς είτε ηλεκτρονικώς, και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή λάβει την ανακοίνωση.

Αφού γίνει η δήλωση υπαναχώρησης, η εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το ποσό που είχε εισπράξει. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σε συνεργασία με την τράπεζα που πραγματοποίησε τη χρέωση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, η επιστροφή γίνεται απευθείας από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών τόσο για το προϊόν όσο και για το ποσό.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να αποζημιώσει την εταιρία για κάθε χρήση εκτός από αυτήν που απαιτείται για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να συμφωνήσει με τον πελάτη σχετικά με την αποζημίωση, ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς υπαναχώρησης, η εταιρία οφείλει να παρέχει πλήρεις και σαφείς πληροφορίες στον πελάτη σχετικά με το δικαίωμά του για υπαναχώρηση, καθώς και τη διαδικασία και τους όρους για την εκτέλεσή της. Ο πελάτης πρέπει να έχει πλήρη επίγνωση των δικαιωμάτων του και των υποχρεώσεών του κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υπαναχώρησης.